Schoolplan en kwaliteitszorg

Schoolplan 2023-2027

Ons team werkt hard aan het verzorgen van kwalitatief hoogwaardig onderwijs. Onze visie en missie zijn hierbij leidend. In het schoolplan hebben we de hieruit afgeleide beleidskeuzes voor de komende vier jaar uitgewerkt. Dit schoolplan is een toekomstgericht document en omvat ons onderwijskundig beleid, ons stelsel van kwaliteitszorg en ons personeelsbeleid. U kunt lezen hoe wij georganiseerd zijn, hoe wij ons onderwijs vormgeven en wat onze ambities zijn tot medio 2027. In de download onder aan deze pagina kunt u het schoolplan vinden.

Inspectierapport
Op 28 maart 2019 heeft de school in het kader van een verificatieonderzoek een bezoek gehad van de inspecteur van de onderwijsinspectie. De inspecteur heeft met name gekeken naar:
• Zicht op ontwikkeling,
• Veiligheid,
• Pedagogisch klimaat,
• Kwaliteitscultuur.

Samengevat oordeelt de inspecteur: "We beoordelen de standaard Kwaliteitscultuur als Voldoende. De leraren van OBS Nicolaas Beets staan open voor schoolverbetering. Zij hebben een gezamenlijke ambitie om hun onderwijs zo goed mogelijk te maken. Er is voldoende mogelijkheid tot scholing."

Onderstaand kunt u het definitieve inspectierapport van het bestuur lezen. Van Pagina 40 t/m 43 vindt u de bevindingen van obs Nicolaas Beets:
Rapport vernieuwd Toezicht