Nieuws

Op deze pagina vindt u de nieuwsberichten van van de school. Tevens vindt u hier de artikelen over de school die in de verschillende media zijn uitgebracht.
Wethouder Besteman leest voor op obs Nicolaas Beets

In het kader van de Kinderboekenweek lazen de wethouders Jeffrey Keus, Johanna Besteman en burgemeester Michel Bezuijen boekjes voor op de Wethouder Brederodeschool, De Kronenburghschool en de OBS Nicolaas Beets. Lees meer op:

Artikel voorlezen wethouder

Veilig Naar school

Leerlingen van de Nicolaas Beetsschool vroegen maandag 2 september samen met hun ouders aandacht voor de manier waarop verkeersdeelnemers gebruik maken van de Geestbrugweg.

Demonstratief de weg oversteken
Onder het motto ‘Wij gaan weer naar school’ staken de leerlingen demonstratief de Geestbrugweg over bij de kruising van de Penninglaan. Verkeerswethouder Björn Lugthart, VVD-raadslid Menno Ezinga en de politie hielp de kids bij de oversteek.

Meer informatie vindt u op:

Artikel oversteken Geestbrugweg